dagen!

jajamensan..den ha funkat :D hehe. 

japp bytte ju idag till kallkök ( o servering, fast där ska jag inte vara än. hehe.) men iaf. hade jätte mkt o göra på förmiddagen. senare på dagen fanns de typ ingetting o göra knappt så jag fick sluta lite tidigare med.
är ju två prao-elever där med ;) hehe.. Hon ha vart där ute i kallkök längre än mig så hon kunde ju typ allt ;P hehe. o där stod jag som ett fån! haha. nej man kommer snabbt in i det. hoopas jag :D haha! japp..nu e de inte lääänge kvar på praktiken.. eller jo!. imorgon ha halva tiden vart ;P hehe.
o 17 dagar tills jag kommer hem :D hehe!

o jag e fläckfri nu. haha! jag kan inte bli kallad för pricken, plitan, bölden, utslaget längre för det ha gått väck nu ;) jag kan inte kallas för NÄSSLAN HELLER LÄNGRE NU MISAN! ;o) haha. !
ville bara säga det! haha!

jajamensan..så är det!

jaa.så nu sitter man här o datornördar sej igen ;) hehe.! ska strax ta o byta om till mys-pys byxor o äta ngt lätt! o kanske se på tv?
är hemma själv! då får man passa på att utnyttja lägenheten, slappa til max! haha. inte för jag gör så mkt annat än de o busar med isac om dagarna ;D haha. jo, jag ska göra den där uppgiften med men hittar ingen fakta! SKIIIT MED! måste bort till biblan kom jag på nu. haha. hade ju beställt böcker dit som jag skulle hämta. aja..  ha de finemang :D

nu ska jag se på mitt inspelade våra bästa år!



Kommentarer
Postat av: Mie

va inte så lugn de kommer nya smeknamn bara så du vet hehe :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback