99 dagar.. (böld)

Japp nu är det 99 dagar kvar till studenten ;o) hehe. ( med helger o sånt då´ra)
de endast 23 skoldagar kvar till studenten! ;o) hehe.. paaaanik! :o/
 
åhh..har fått stora bölder/knölar på mej..de klias som tusan :o/

hehe..japp..snart har jag vart i linköping en vecka till ;) hehe.
idag har jag inte vart på praktiken.. hade så ont i halsen när jag vaknade. o ryggen! Sen märkte jag att jag hade fått knölar/ bölder på huvudet. som kliade! sen senare nu idag har jag fått de på armbågarna, magen, knäna, ryggen! usch..jaaa.så jobbigt.. men ska till doktorn imorgon med de och med min förkylning. de tog de ganska seriöst att jag ha vart förkyld då länge! skulle tom ringa om d eblev värre? :S såna är de inte i Karlshamn :P:S hehe.

Japp..så de blir doktorn imorgon klockan 9.30 så de blir inte ngn praktik då heller!  :o/ aja.. ha de guttans :o) hehe. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback