oj då!

oj jissu nam vad länge sen de va jag skrev här då! :/
tyvärr!
men jag kan medela att de inte ha hänt så mkt!
Jag ha mest varit sjuk. o när jag o inte ha vart de så är jag trött!
jag e trött konstant, hela tiden.
Hoppas verkligen jag får komma in till doktorn imorgon!
är så jäääkla trött på att vara sjuk hela tiden, o trött!
man orkar liksom inte göra ngt!
HALLÅ IMMUNFÖRSVARET, DET ÄR DAGS ATT BÖRJA JOBBA NU! hehe
 
aja..helgen vart jag frisk i iaf!
var ute med min honeypie i lördags o sen kom våra darlingar o hämtade oss.
haha. när vi hade buggat klart på dansgolvet på båten. haha!
hade så grymt skojigt! hehe
ja sen körde jag o gabbs hem de små krabaterna :P hehe

aja..jag ska hålla er mer underrättade om mitt liv hädanefter! :P tss...

ha de guttans!
pussisar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback