snaaart

tiden går så jädrans fort.. tio veckors praktik är förbi.
helgen är kommen.
snaaart är måndagen här, då börjar skolan i tre veckor till.
så snaaaart är jag klar..
om tre veckor är jag utbildad och klar,
vilken känsla!
slutar skolan på torsdagen och börja jobba på måndagen så det blir inte mkt ledigt!
Fått sommarjobb på ett behandlingshem, så det känns riktigt roligt att får vara där i sommar.
Kommer lära mig en massa tror jag, intressant och spännande! Lärorikt!
Utvecklas och får mer erfarenhet! Yippiie!

Tänk att två år har gått! Vad mycket som hänt på dessa två åren med..
med mig själv, runt omkring mig, med mitt liv!
Jag utvecklas! Jag njuter av livet och av alla fina människor som finns i det!
Är så tacksam för att jag har er! Utan er hade inte liivet ens vart hälften så skoj!


men tänk att det har gått TVÅ JÄKLA ÅR ? var har tiden tagit vägen?
kan inte smälta att det har gått så lång tid.
Vad hände liksom? hehe!
ska bli så skönt att gå ut skolan, men kommer också sakna det en del tror jag!
alla roliga samtal man har med klasskamraterna, all samåkning med girlsen,
alla reflektioner med lärarna,
att ha något att gå till varje dag efter sommaren när sommarjobb upphör.
Att sitta och skratta så mkt att tårarna rinner i skolans matsal! haha!
Ja det är mycket som kommer att saknas, men mycket som känns så himla bra.
Fan, nu är jag klar, kämpat i två år..
den sista maaj hörrni går jag ut, blivande SOCIAL PEDAGOG!
OCH VET NI VAD? jag är faktiskt ganska stolt, jag fixade det!
Och jag är lycklig!
Underbaaart!

Välkomna sommaren nu med öppna armar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback