examen

EXAMENsdagen är här. Jag är så otroligt glad..
tårarna har vart nära många gånger idag att fällas av glädje och lite av sorgsenhet/saknad med!
för jag kommer saknar min skola, min klass, mina lärare!
Har vart helt underbara två år och jag är så tacksam för att jag fick chansen att gå på denna skola
och fick träffa dessa underbara människor! <3
Vilken underbar dag!
Sång, tal, klipp o klistra, fått fina hälsningar från klasskamraterna,
fina ord från lärarna! Examensbeviset! =)
Tänk att två år har passerat! Vart har tiden tagit vägen!
Usch, sentimental om nått!
Just nu lämnar jag utbildningstiden bakom mig för att ta ett steg in i arbetslivet!
Känns skönt och underbart samtidigt som jag skrev innan vet att jag kommer sakna min studietid med!
Kan knappt förstå att jag är klar nu, jag är utbildad!
jag är klar, jag fixad det. jag FIXADE det!
Faaan vad bra jag är!!!
Känns så jävla bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback