daaulig

uschanapian vau jag är daulig på´tt blogga..
har vart så mkt nu sista tiden.
och mer lär det blir..
min ledighet jag skulle haft nu onsdagkväll, tors, fre, lör och söndag är inte längre ledig :P hehe
Går i skolan till 15.30 på onsdag.
sen blir det hem och vila en stund, hoppas på lite sömn med.
och sen blir det iväg o jobba vaken natt.. 21.30-7.30!
sen blir det hem och sova innan jag ska till svärföräldrarna o käka langos :)
och på kvällningen blir det eventuellt middag hos underbara Fie.
Fredagen lär komma kvickare än ngnsin, då vankas det jobb igen 7.30-21.30
hem och sova.. och så hoppar jag på ett pass på lördagen igen..
11.00-11.00 så ja.. mkt ledigt blir det då inte!
men lite arbetstimmar och pengar blir det istället.
blir att vila ut på söndag istället och ladda batterierna för en skolvecka till..
nu är det ju bara tre veckor kvar!
kommer gå så himla fort :)

yeaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback