tanden.

det enda minuset igår på hela dagen var när jag och familjen satt och åt så
berättade jag om att jag har ont i visdomstanden där uppe men också i två tänder i nederkäken.
Att det spänner massa.
trodde att det kunde sitta något emellan och försökte med tandtråd men icke någon skillnad..
pillade lite och vips så lossnade en liten bit.. ooj då!
nu i morse ringde jag tandläkaren men de tyckte inte att det var akut så jag får avvakta,
fick en tid om två veckor, mej gör det inget.
jag hatar såna där läskiga tanddoktorer, så tvii! haha!
men även jag fattar ju att jag måste gå till tandläkaren och kolla upp det!
det knakar typ i tanden när jag är där med tungan o känner :S
märkliigt! läskigt!
men inte så konstigt egentligen, just de två tänderna sitter så jäkla tätt,
kommer knappt emellan med tandtråd! :/
och jag har känt av länge att det är något knasigt men
tandläkaren är ju inte mitt favoritställe att gå till direkt.
så ja..om två veckor är det dags att gå dit... tviii faan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback