trött

riktigt trött är jag idag..det tar på krafterna och hålla igång :P hehe
igår började dagen med att läsa en massa i kulturboken som ska vara utläst till imorgon,
vilket jag nu har lyckats med..
sen bar det av till kallinge för köra laserdome en timma..
med jeppe, alla hans syskon + syskonbarn.
efter det blev det att köra hem o kissa hundarna, sen till svärföräldrarna och käka middag..
kom hem igen på kvällningen.. på med festblåsan och blandade en grogg..
sen iväg på galaj! :P och utgång blev det visst med :-)
men vatt inte så skoj ute så jag gick hem ganska fort igen.. ;)
kom hem till älskling som hade gjort det jätte mysigt här hemma med massa ljus :-)
lite tvtittande o sen sängen..
i morse blev det att läsa ut boken och mysig frukost.
städade, sen kom Thea och Maya hit för att kela med kisarna :-)
och nu har vi precis ätit två rättersmiddag jag o älskling.
snart blir det efterrätt med <3
så nu känner jag att tröttheten kommer smygandes på mig.. :/
så kommer nog sova riktigt gött inatt!
och imorgon är det dags för skolan igen..suck!
men jaa..nu är det inte lång tid kvar..
bara 4 månader.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback