träning

träning? ja nu tänkte jag ta tag i träningen igen..
ska ta det sakta man säkert denna gången..
så jag inte tröttnar och slutar med det..!
så får vi hoppas på att det inte blir överdrivet mkt i skolan heller.
men det är väl de där med att prioritera sin tid så man hinner med allt man vill..
kanske där allt mitt brister? oopps!
hur gör man då liksom? ibland önskar man att dagarna vore liiiite längre.

ja men så på gymmet har ja vart idag..
fått nytt träningspass med hänsyn till ryggen.
såhär ska det tränas minsann!
men jag trodde man skulle bli pigg av att träna men inte..
jag är helt slut, mörbultad? Vadå otränad? hmm..
när vi gick igenom de olika maskinerna kändes de på alla ställen utom där de skulle.haha.
jag blir så trött..
ja det här med gym är kanske inte min grej ändå?
hade problem o ta min in till anläggningen,
fattade inte hur man låste skåpet och inte heller hur jag öppnade det.
och för att inte sedan tala om att det va nya löpband så det var inte som förr att bara
trycka på start. jag fick ju fråga tjejen bredvid! man får ju skämmas!
JÄKLA NYA MANICKER!
glömde stretcha så ont lär jag ha imorgon..
och när jag väl ska gå därifrån har jag problem med att ta mig ut..
men jorå..ut koom jag minsann efter lite om och men :-)
nu är duschen tagen, och jag är helt slut....och godissugen..?
suuuck!!
kanske blir läcker till beachen 2012 ändå?haha!
njae..det återstår väl att se :D hehe

En kopp te på det :-)

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback