heelt slut..

helt sluut idag.
har sovit dåligt många dagar i streck nu o sen har jag inte vant mig än att gå upp så tidigt,
för att gå till skolan o orka med en dag :-)
det märks verkligen att man är tillbaka i skolan igen..och att det är sista terminen.
allt är ihoptryckt precis som jag misstänkt att det skulle bli och masssa att göra..
imorgon ska jag intervjua en person och efter det är det hemstudier.. om projektet.
men jag tänkte ta igen det jag har missat så jag kan satsa allt på det som ska satsas på sen.
till nästa vecka har vi kapitel i sociologiboken att läsa, och en bok som ska vara utläst tills på måndag
(tur att jag hunnit få hem boken) sen har vi projektarbete, intervjun och dess projekt och som ska redovisas nästa vecka..+ att jag ska ta igen det med kriminaliteten..får väl försöka att satsa på plugga en hel del i helgen. o läsa om kvällarna, synd bara att jag nästan alltid somna när jag läser ngt.. suck!
gäller att få ihop allt. känner mig stressad..
tappar motivatonen pga det är så mkt och jag är så himla trött..
så ngn som har lite motivation över? skicka gärna lite till mig!
Känns som man har så mkt nu så jag vet inte vart jag ska börja..
ha mkt i skolan, har mkt hemma, har mkt med hundarna
samtidigt som man vill vara social och umgås med fina vännerna med.
mkt som ska fixas osv.
men just nu känns det som att plugget måste blir gjort o ja hatar att känna såhär..
men kämpa kämpa dessa sista månaderna nu..
snaaart snaaaart är jag utbildad o klar...!
snaart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback