GNÄLL

Gnäll? ja det minsann är jag bra på när jag är sjuk.
"jag ae så dauulig" " ohh, vad daulig jag ae"
" man kan stega agg på min panna nu "

fy tusan kan knappt minnas sist jag mådde såhär dåligt..
för det var länge sen.. har ingen ork alls.
feber, hosta, förkyld, svårt att andas, ont i kroppen..
trött och mitt vänstra öga vill inte sluta rinna :(
fy farao!
men jag fick ett väldigt fint sms av mina fina och underbara Fie <3
Åhh min fina Fie <3

" Tycker så synd om dig vännen.
Du lät inte alls bra :( Krya på dig och tack för att du finns!
Livet blir så mycket lättare när man har en fantastisk vän
att dela både glädje och sorg med :) Puss"


jag älskar dig vännen. Vi har gått igenom så mycket tillsammans.
det känns så skönt att vi kan dela allt med varandra!
Vi har sett varandra skratta, gråta,vara arga, ledsena,
glada, lyckliga, förväntansfulla. Ja allt har vi nog sett hos varandra..
och vi har byggt upp många fina minnen tillsammans!
Det är det som kallas vänskap.
Äkta vänskap!
Och jag älskar dig för den du är, precis som du är!
Du är fin min vän, du är värdefull!
Love you! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback