Big brother

big brother har starats igång.
böckerna kastade jag åt sidan när BB började.
vilket gott skrattade jag fick när
marcel anklagade hanna för att vara kille..haha.
är det ngn sanning i det?
stora händer, storlek 41 i skor, breda axlar var hans argument.
ja för då måste man ju vara kille..
och när han skulle uttrycka detta för henne..hahahaha!
så jäkla kul.
ja jisses man slutar aldrig att förvånas.

nej nu kastar jag verkligen böckerna åt sidan,
dricker upp teet och gå o lägger mej,
hundarna sover, katterna sover, sambon sover,
o jag har suttit och myst i soffan hela kvällen,
myst? ähh helt fel ord..
för jag har inte vart själv, nej jag har ju gästats av alla jäkla böcker,
papper, och kompendie. ja för plugget är inte slut än..
bara för idag,
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback