fin dag

min födelsedag :)
den spenderades igår mesta dels med min fina Jesper.
på kvällen åkte vi hem till mamma och pappa & spelade lite spel.
de flesta firar mig slutet på denna månaden istället..
så igår vart det Jesper som firade mig <3
bara för att han ändå ville att jag skulle få känna att det var min födelsedag :) <3

Vaknade av att min fina Jeppe kom in med frukost, tända ljus och sjöng..

Var underbart sätt att vakna på,

möttes av min söta nyvakna Jeppe i sitt ruffsiga hår och fick en UNDERBAR present.

Den bästa ever  <3

Något som jag har önskat mig i flera år och pratat om men har inte kommit tillskott att köpa en..

så jag fick en av min underbaraste älskling. Nämligen  En systemkamera <3

snacka om att jag blev ööööverlycklig , är överlycklig <3

dels för min att jag fick min fina kamera,

men dels för att jag har en sån underbar människa i min närhet, min fina Jeppe <3

och jag fick massvis av gratulationer både på facebook och sms.
Tack snälla alla söta människor som grattade mig igår :-)

Är så glad för att ha alla dessa fina människor runt mig, mina nära och kära,
min familj, min Jeppe, mina fina vovvar <3
Jag älskar er <3



Älskade Leo                   Fina Ticko som räcker ut tungan ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback