Tuuurklandet!

Tuurklandet är uber bra.. så mkt mat vi får på hotellet har jag aldrig sett i hela mitt liv.
sjukt mkt och god mat. vi lär har gått upp ett o annat kilo när vi väl anländer på hemmaplan igen.
flygturen hit igår tog alldeles för lång tid..
självklart uppstod problem, ngn radie var nere i anatlya där vi skulle landa.
så fick bli en mellan landning i dalaman, en annan del av turkiet.
hyper nervös. jeppe, varför då? varför funkar den inte där? tänk om de hänt ngt allvarligt där?
efter 3 timmar fick vi lov att lyfta igen..
då kom nervositeten igen.. uschanapian för att landa o starta!
Jeppe där emot, han var väldigt rastlös heela tiden på markplan i väntan.
jag tycker ju att de känns tryggt på marken så jag satt i lugnan ro o löste korsord, haha!
iväg vi flög till anatlya, där väntade en buss, en timme innan vi var på hotellet.
Trötta o svettiga som ngra turister med kameran i högsta hugg var det vi som
stod som två förvirrade höns när vi kom in i salongen (matsalen.)
SJUUUKT mkt mat. vi plockade o plockade tills tallrikarna var överfulla!
o allt åt vi upp. haha!
sen en drink på det, lite rundtur så man hittar i närområdet.
och så lite drinkar vid poolen, o så lite underhållning på hotellet innan den dagen tog slut..

trött o slitna efter en lååång dag på flygplanet.

idag åkte vi till havet..legat vid poolen..slappat o bara njutit.
druckit drinkar, ätit god mat och vart o shoppat lite små saker..
Underbaaart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback