pedagogiskt mentorssamtal

pedagogiskt mentorssamtal hade jag igår med min mentor.
Är glad över att jag fick så bra feedback från alla lärarna.
Kändes skönt och bra.
fick mkt creed för att jag tagit igen hajken o den processen
och att jag utfört det helt på mina egna villkor och bestämt,
fixat och donat på egen hand!
Kändes skönt att få den feedbacken för som jag har kämpat för att få ihop allt!

Tänk om 7 månader går jag ut skolan.
om 7 månader är jag utbildad social pedagog.
om 7 månader finns det inte skolan att gå till mer.
7 månader är inte länge till. det är snart?
snarare än jag tror kanske? av de 7 månaderna har vi 10 veckors praktik kvar också
vilket kommer att få tiden att gå ännu fortare
om 7 månader har jag förhoppningsvis ngn typ av jobb?!
önsketänkande? det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback