fy skäms

fy skäms på mig! Har ju inte bloggat på jätte länge nu!
Har verkligen haft fullt upp..
denna veckan har vart fullsmockad med saker.
Har verkligen haft fullt upp och HAR fullt upp
Hundskola, skolan, intervjuer, hajkplanering,
tandläkarbesök o tandvärk,  kompendier att läsa,
kapitel att läsa, projekt i skolan o planering inför det,
uppsatser som ska skrivas
Hajken som jag ska göra imorgon o så ska man hinna med både
hem, jeppe och djuren med..
i tisdags åkte jag hemifrån vid halv åtta på morgonen och kom hem 21.30
hungrig som en annan tattare och trött.. men så är livet ibland.
ibland har man mycket att göra och ibland lite mindre.

ibland eller ja..rätt ofta nu för tiden känns det som att man behöver ha mer tid.
vem bestämde liksom att ett dygn bara ska vara 24 timmar?

ja imorgon är det dags för min hajk,
det är jag och scouterna :)
vi får väl se hur det går! :-)
en sak är säker iaf. när jag kommer hem från den ska jag sätta mig ner o skriva klart den uppsatsen så har jag det klart, då ligger jag inte efter mer om jag gör det, så det måste jag göra!! :-)
i tisdags var jag på intervju på soc för att bli kontaktperson.
Jag blev godkänd, spännande och roligt på samma gång, så nu är det bara att vänta och se :)

nehe..fortsätta med hemmet här? vika tvätt? BLÄÄÄ!
men det måste ju göras! tyvärr!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback