äääntligen

ääntligen är hajken avklarad, uppsatsen skriven och inskickad.
dock vet jag inte vad jag skulle skriva riktigt så kommer säkert får kompensera den lite,
men vad gör det? den är inskickad, hajken är över och jag ligger inte längre efter i mitt skolarbete!
bara det är en lättnad!
Nu gäller det att påbörja nästa uppsats som jag har lagt åt sidan pga hajken o dess reflektioner.
så imorgon är det jag som påbörja den andra uppsatsen som ska va inlämnad senast söndag!
så får hoppas jag får till den bra :-)
får dock ta lite pauser från datorn o dess skrivande pga värken av muskelinflammationen,
allt tar lite längre tid än vanligt känns det som, frustrerande!
Gör så himla ont när man är ute med hundarna i kopplet med..
men det måste ju göras när man kommer hem, bara o bita ihop.
.jag blir snart bra och då blir det tempo på saker och ting igen..
Byrån ska slipas o målas en sista gång, sen ska den på plats,
bordet ska fixas och målas.. hundarna ska tränas, gå i skolan, uppsatser ska skrivas och kapitel ska läsas.
har inte alls mkt om dagarna nu? nää inte alls.. äsch nu ska jag inte gnälla mer!!

ikväll har vi vart på hundskola med Leo
det har gått  bra! kallt och lerigt dock!
men vad gör det? man blir så glad när man ser Leo göra sina framsteg
och folk runt omkring påpekar hur mkt han har förändrats!
arbetet ger resultat! Matte ger inte upp, nej tränas ska det fortsättas att göra!
Mattes bebis är duktig! Mattes bebis gör framsteg! Mattes bebis är underbar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback