vänskap

vänskap ska vara något fint..
just nu ikväll är jag så trött, och många funderingar i huvudet som inte alltid är så roliga.
men vänskap är något bra, när man har en vänskap som fungerar, felfritt.
men är det så bra då? egentligen?
man behöver väl bli lite sura på varandra ibland för att förstå vänskapen på ett bra sätt.
vänskap, en vän -att man har ngn att ringa när som helst på dygnet,
en vän man alltid kan räkna med. en person man trivs med och den trivs tillbaka,
prata om allt och bara finns där när det behövs.
Ibland ifrågasätter jag vänskap..
tänk om allt kunde vara sådär bra som det är i filmer,
som tex tjejerna i sex and the city.
År efter år hänger de ihop, känner varandra utan och innan.
man behöver inte säga - kom hit jag behöver dej, för de kan läsa av varandra så bra ändå,
och de ställs alltid upp.
men ja jag säger som sähär:

Människor är som viner. Med åren blir de dåliga surare och de goda bara bättre :-)

Jag håller fast vid de goda. de få äkta godingarna som finns :)
tack för att ni finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback