torsdag

torsdagen är kommen...fredag imorgon.
min två sista dagar på lian o jag ligger hemma o är krasslig.
nej fyy fasiken vad tråkigt det känns..
ville ju dit idag, bjuda på fika, säga hejdå till alla..
För imorgon hade jag bara en kort dag o skulle inte träffa lika många.
så ja jag bakade rabarberpajer och fixade igårkväll, men icke blev jag friskare för det.
nej jag har vart hos doktorn idag..och självklart behövde jag få pencillin.
hade fått en halsinfektion + början på både lunginflammation och öroninflammation.
Jag blir så ledsen. det var ju inte så länge sen jag var sjuk..
och jag kan ju aldrig nöja mig med att dra på mej en sak åt gången,
åh nej jag ska ha allt på samma gång.
Idag har jag verkligen vilat heela dagen. men inte mår jag bättre för det..
Har ont i magen och bröstet pga hostan oxå!
Hatar att vara sjuk, fy tusan!!
men mest ledsen är jag att jag inte fick/ kunde vara de sista dagarna på lian.
jag ska försöka hälsa på nästa vecka när skolan dragit igång så att jag kan komma dit
och tacka för mig o sådär..
Känns knas att bara försvinna sådär utan säga hejdå pga att jag är sjuk.

så vad har jag gjort idag? ja tittat på 2 filmer, tv, vart hos doktorn,
vart på apoteket, slappat framför datorn. ätit middag med jeppe när han kom hem..

jahaja..ja det var väl de hela...
rolig dag? njae..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback