Lia

JA nu har lian börjat. och jag har kastat kryckorna åt sidan för ett tag sen..
så nu är jag varken en haltelotta eller en tattare med bomullstussar i snoken längre..
och det känns för jäävla bra :-)
Jesper tyckte att jag vatt söt med tussarna i näsan.
men det tyckte då inte folket som stirrade på mig när jag var ute med ticko kan jag tala om.
tänkte att jag går på regeringsgatan bort mot matöppet för där går nog inte så mkt folk,
men jodå, hela jäkla sverige var ute o gick just där jag var! haha!
aja, skönt att slippa det mer nu :-)

första dagen igår på lian, det var mycket lärorikt.
känns bra, känns som att jag kommer lära mig mycket där!
Idag är det dags för att jobba kväll.
13-21 :-) ska cykla dit idag, häärligt!
nehe . om man ska ta o hoppa in i duschen och sen luncha lite innan det är dags för jobba :-)

over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback