födelsedagar.

ja födelsedagarna var mkt mer speciellt när man var mindre,
då önskade jag mig tusen saker..
och så fick man massa saker med från alla möjliga.
Man såg framemot kalasen, fiskdammen man skulle göra.
som man tidigare på dagen hade fixat med exakt lika många godisbitar i varje påse.
Dans och maskerad..
och att blåsa ut alla ljus och önska sig något,
hade inget bekymmer i världen förutom veta vad man nu skulle önska sig när man blåste ut ljusen på tårtan.
så lätt och skönt det var att va barn på den tiden!
det känns som dagens barn och framför allt ungdomar har mer press på sig,
kanske både i hemmet och skolan.
kanske det kan vara detta som bidrar till tidiga sjukskrivningar, deprissioner och annat.
Jag tycker det är hemskt..

ja men på tal om kalas och födelsedagar så är det jag som fyller år snart,
Jag tycker inget särskilt egentligen om att bli ett år äldre,
24 år? det känns inte så speciellt att fylla år längre.
det känns lite gammalt men ändå så ungt, haha.
igår frågade jesper mig vad jag önskar mig egentligen..
hmm..jag tänkte att jag egentligen hade det mesta..
men jorå, en liten lista kom jag nog allt på :P haha
en ny pyjamas vore inte fel, en ny handväska med axelrem är verkligen behövligt då min gott sönder,
pengar, presentkort på resebyrån och en hårborste!
det var inte så svårt att komma på :P haha
Ja det är min 24åriga önskelista de :)

Malin karlsson 24 år? Det klingar sådär fint i öronen.
det låter gammalt.
när ngn frågar så svarar jag glatt att jag är 20 + :-)
ser mer framemot nästa år!
Då ska jag ha ett STOOORT KALAS/ FEST, blåsa alla ljus, njuta av mina vänner och familjs närvaro,
och bara vara där! :-) det ser jag framemot!
En hej dundrande fest :P

i år får det räcka med... ja en vanlig liten FEEST helt enkelt! haha!
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback