jobb.

ja jobbar på somrarna är inget direkt val man gör utan man är ju tvungen för att klara sig.
men visst är det skönt att jobba och tjäna lite pengar, men det är även skönt att vara lite ledig då o då.
När jag jobbar som mest har mitt hjärta semester..så typiskt men ja.
jag och Jesper får inte såå många dagar tillsammans men ändå några,
så några planer för sommaren har vi allt :-)
denna arbetsveckan ser ut följande.

Måndag: (idag)13.45-19.00
tisdag: Ledig
Onsdag: 15.30-20.30
torsdag: Ledig
Fredag: 13.45-20.30
Lördag: 8.30-8.00
Söndag: Går hem klockan 8 sen ledig tills på tisdag! :-)

Ja några timmar blir det ju av det iaf. och ett bra klirr på kontot sen.
men skönt att jag har bara 4 nätterhela sommaren och därav bara en helgnatt som är nu i helgen! :)
att jobba natt på en helg känns inte så kul men å andra sidan ger det mer pengar, man får tänka på det ;)
den enda natten jag fruktar är den natten jag jobbar 13.45-14 dagen efter.. hur ska jag fixa det? äsch, det gör jag säkert...eller? :P hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback