trött o åter trött

ja fy kattsingen vad trött jag är..
känner mig riktigt låg idag, har gjort hela dagen. men ingen aning om varför.
trött o hängig liksom..deppig nästan.
men nu blir jag så trött så trött..
nu när man inte har så mkt pengar ska självklart allt i detta hushållet rasera eller gå sönder..
elvispen, en blomkruka, brödrosten, stekpanna,
handmixern, badrumsvågen, en lampa som stod i fönstret gick i tusen bitar,
jag blir så trött.. o medan jag tänker på detta, går jag o ska tända i vardagsrummet.
då  går glödlampan i fönsterlampan!!!! så ja vi får väl leva i skommet här. haha!
Jesper försöker trösta med att - vi har en ny energi-spar-lampa i skåpet i köket om du vill sätta i den?

men ack, jag bara suckade, jag blir så trött..
vad händer härnäst? suck, pust och puh!
sova? ja tack!
gråten är nära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback