1 juli

Fattar ni? det är 1 juli redan? juli?
vart tog juni vägen? och maj?
Ja inte vet jag. juli och sommaren börjar sättas igång, även mina arbetspass.
Jag hade så gärna velat vara mer ledig denna sommaren men pengarna måste håvas in oxå.
Jag har lite strödagar jag är ledig på och ska ta en veckas ledighet när jag börjar skolan för att ta en
semestervecka med mitt hjärta :-)
det lutar åt att den semesterveckan innebär Turkiet. men vi får se.
Jag måste få ledighet beviljat från skolan med. Hoppas innerligt att jag får de.
annars blir det ingen resa gjord.
Så håll tummarna för mig :-)

Idag vankas det jobb.
13.45- 20.30
imorgon (lördag) blir det jobb 8.30-8.00
jisses, hur ska detta gå? Min första natt ngnsin.
Men det kommer nog gå så bra så. det tror jag,
jag får se till att fråga mkt idag och skriva upp lite rutiner så fixar nog även det sig :-)
Men lite drygt är det att jobba natt på en helg.
särskilt då de flesta av mina vänner är ledig denna helgen.
men ja..som tur väl är så är det den enda helgnatten jag har.
Och det tackar jag för :-)
det återstår 3 nätter till under sommaren men de är lagda på vardagar! :-)
Har bara en natt när Jeppe har semester så det är jag tacksam för så
att inte alla nätter blev satta just då!

Nehe om man skulle göra sig lite frukost? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback