nyår.

nyårsafton blev en succe, likaså min fläskfilé :-)
det blev en god och mysig middag med många härliga skratt med vännerna.
efterrätten slank ner den med mums!
chips o popcorn åkte fram, även drinkar och cider.
Vi var redo för att slå klackarna i taket :-)
åhh OM det blev fest :-) karaoke sjöngs, glasen skålades.
skratt och dans :)
vid tolv slaget begav vi oss bort till nordea och stod där
tillsammans och skålade och önskade varandra ett gott nytt år! :-)
slutade kvällen här? åh nej..
" efterfest på våran balkong, tralala :-) "

jorå, de sista gästerna gick hem vid 4, halv 5 :-)
vid den tiden somnade jag på soffan med ett leende på läpparna :-)
Älskling ledde mig in till sängen och jag somnade lika gott igen :-)

TACK ALLA som gjorde min nyårsafton så bra :-)
jag bjuder på några bilder :-)




fläskfilé, potatisgratäng, bearnisesås. rotfrukter, pizzasallad, sallad, frukt!
till efterrätt blev det persikorhalvor, grädde och glass

partypinglorna :-)






Nyårspussen <3





HAHAHA, bilderna får tala för sig, men jag säger bara  hoooly shhhhiiiiittt :D haha!

Tack så jätte mycket för en kanon bra nyårsafton <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback