bloggtorka

Ja nu var det några dagar sen jag bloggade,
livet leker.. :)
helgen har vart hur lugn som helst. skönt.
i fredags tog vi det bara lugnt jag o hjärtat, hade feber så det blev sängen tidigt.
i lördags var jag fortfarande genomförkyld,
men vi vart o kollade på lägenhet o bilar ändå.
på kvällningen va jag på en tjej-fest en stund innan jag körde hem
och hade tacomys o spelkväll med vänner.
En mycket lugn o mysig lördag,
igår låg jag mest på soffan hela dagen.
och även idag.
men lyckats få lite sömn inatt iaf,
så lite mer utvilad känner jag mig.
febern har avtagit men näsan är fortfarande igentäppt.
dryyygt som faaan att ligga hemma.
hade hellre vart i skolan..
men håller tummarna för att jag är frisk tills onsdag iaf :)

den lägenheten vi kollade på i lördags sa vi ja till så jag hoppas att vi får den..
den var såå himla fin. o praktisk :-)
och billetandet går finemang. vi har hittat 3 bilmodeller vi har fastnat för :)
så vi får väl se hur det blir med det ;)

nej, nu ska jag ta en kopp te o krypa ner under täcket igen.

over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback