trött

jag är en trött människa idag..
vaknade på tok för tidigt nu när jag hade chansen att sova lite längre..
men icke sanicke, då ringer pisan o väcker mig.
mitt i det blev det förvirring, jag sov ju för jag trodde vi hade hemstudier.
pisan var vaken för hon trodde det var halv dag? haha!
så jaa..vi konstaterade efter ngt samtal att det var hemstudier idag som gällde.
en hjärna ska ritas och kapitel ska läsas! Så nu har jag suttit o letat upp några snygga hjärnor..
snygga? kan dom ens vara det? åhh nej, det tror ja inte.

en signal till öron.näsa.hals har gjorts för tidsbokning.
men det är ingen som ringt tillbaka, det skulle de göra 8 tiden-
klockan är kvart i nio nu!

De borde ju hålla tiden de har sagt..
aja..nu är det som det är. Jag får helt enkelt testa ringa en gång till
och hoppas på att bli uppringd!

Nehe. dags för promenad med jycken <3

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback