sjukling?

sjukling? japp det är vad jag är!

Fy tusan, jag har mått bättre alltså.. :/
igår stannade jag hemma från skolan.. hade 38. 5 grades feber hela dagen och
nästan 39 graders feber på kvällen.
täppt i näsan, huvudvärk, orkeslös, hostig o riktigt krasslig..
blev att stanna hemma idag med, men ha inte haft riktigt så mkt feber idag,
men hostan är värre, näsan är fruktansvärt täppt, och andningen är riktigt tung.
huvudet värker, är trött och hängig.. mår inget vidare alls.
hoppas på att tillfriska tills imorgon..
så håll tummarna för det gott folk :)
det är så drygt att vara sjuk, drygt att jag missar så mycket i skolan med,
hatar att vara sjuk!

nehe, hörni, blir att krypa ner igen!
hittar ni en lunga så bli inte rädda,det är bara min som jag hostat upp och ut!
skicka gärna den på posten  eller kom hit med den, de vore bäst :-)
Tack!

Over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback