promenad..

glömt berätta om min o tickos promenad som slutade i ett glatt skratt från min sida i förrgår.
vi vart ute, gick förbi en liten kille som stod och vinkade med armarna för att hjälpa sin pappa att fickparkera.
Pappan klev ut o sa till sonen
- men du, nu står jag ju vääldigt långt fram, kolla där bak så mkt plats
Oj da sa den lilla  pojken och fnittrade.
Precis när vi gick förbi så drog ticko lite i kopplet
så han fick sån där kraftig hostning..som låter sådär lagom kul.
vilket får den lilla pojken att börja fnittra och utbrista
- jag hörde att du fes pappa!

Hahaha,det va ingen fjärt utan de var bara Ticko.
Jag tittade på ticko och jag kunde inte hålla mig för skratt!
vi traskade glatt hemåt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback