Plugg plugg o plugg

Ja bara en massa plugg. börjar känna mig stressad..
har 116 frågor att besvara. Jag har pluggat idag så numer har jag besvarat 52 av dom!!
måste få klart dom så snart som möjligt så att jag kan påbörja tentaplugget..
Usch ja, bara det är väl en miljon sidor man ska kunna till den tentan!
Plus att på råga till allt är jag fortfarande utan lia-plats så jag ringer som en tok här om dagarna.
men de där ehetscheferna är ju omöjlliga att få tag på.
eller tar de inte emot.
men jag fick bekräftat idag att det är fullt i karlshamns kommun och Olofströms kommun,
så nu blir det att söka mig ännu längre bort.
febern känns som den vill komma tillbaka och göra angrepp på min kropp,
jag hoppas verkligen inte att den gör de..
men de känns så :( jävla skit i så fall :/
snart är hemstudierveckan slut och på måndag är det dags för att befinna sig i skolmiljön igen!
Jag hoppas på att min lia ska fastställas innan veckan är slut.
imorgon är det jag som får ringa runt igen..
drygt. all min motivation inför lian är helt bortblåst då jag inte hittar ngnstans att vara!

Hoppas på att få hålla mig frisk och kry nu så att jag åtminstone kan får en rolig helg tillsammans med
Älskling och mina fina vänner <3
Håll tummarna!

ps: måste tillägga att min klantighet är tillbaka igen, med stormsteg..
nog blev det ett stormsteg iaf. jag och ticko va ute o gick igår..
skulle hem till mamma.. så gick där deva lite grusigt och tydligen lite halt..
halkade, snubblade. och..
PAAAANG! ja jo, jag ramlade, skrapade upp vänster knät o vänster handen,
värkte i högerhanden och stukade den högra foten. Ticko blev livrädd, o jag?
ja jag ställde mig upp så fort de gick o hoppades på att ingen såg mig.
Men hem till mamma kom jag o god fika var det! :-) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback