plugg, besiktning o plugg.

pluggade lite i morse, sen vart det dags för besiktning av bilen.
allt var hur bra som helst! :-)

Ja plugget fortsätter..
men nu känns det som att det börja nå sitt slut.. i alla fall frågorna!
Är på fråga 73 av 114 frågor.. så sista sidan ska jag väl klara av att göra idag så slipper jag det sen.
så jag koncentrera mig på bara missbrukstentan och ringa lia platser :-)
Om två veckor ska vi ut på lia och jag har fortfarande ingen plats.. menmen.
jag hoppas på att få tag i något snart iaf! Ringer runt som en tok.
uschanapian!

Nej en kopp te, ngra samtal och ett par frågor till innan jag ska ta paus och ut o gå med tickan! <3
Tur man har honom annars hade jag icke kommit ut idag! :P hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback