lista

Namn - Malin "Malle" Karlsson :D
Ögonfärg - grön
Hårfärg - Brunt
Högerhänt/vänster - Högerhänt
Stjärntecken - vädur
Skostorlek - 38, 39
Är dina föräldrar skilda - Nepp
Sport - hmm.. bowling? =)
Helgdag- Lördag eller? Julen. Mer jul åt folket!
Årstid - Sommar. Så fruktansvärt mycket sommar!

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär - Jao
Blivit dissad - njae.
Skolkat - nepp
Sovit utomhus - jorå så att..
Använt droger - absolut INTE!
Retats - Oh jaa :P

THIS OR THAT
Pepsi/cola - Cola
Jordgubbar/blåbär -  blåbär. Och hallon, det är ju nästan som jordgubba?!
Kött/veg - kött och vegetariskt :D man kan ju variera sig ;)
Tv/film - film
Gitarr/trummor -Trummor är inte min grej... skulle vilja lära mig att spela gitarr
Adidas/Nike - Hmm... adidas, kanske.
Kinesiskt/mexikanskt - Thai säger jag :)
Mtv/vh1 - Inget av det.

SENASTE DU
Skrattade - Idag med jeppe
Grät - en stund sen, glodde på sorgsen film
Filmen du såg senast - "allt för min syster"
Tuggade tuggummi - en stund sen, ska gå o ta ett nu ;)
Drog ett skämt - Typ "Det var en norsk och en tysk och en Bellman"? It's been a while.
Sjöng en sång - idag..det har blivit en epedimi i skolan, såå OHH HAPPY DAAY! :-)

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
Ätit müsli - Jao
Rökt - Näpp
Tagit droger - Näpp.
Kysst någon - Jaomen, tihi.
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet - Jao med min jeppe
Bakat - njae..sett dåligt ut med det duuh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback