Gnälligt?

Ja det har vart ett par gnälliga inlägg här i bloggen. men det är okej.
för det är min blogg och jag har vart gnällig o sjuk.
är fortfarande väldigt gnällig och inte helt kry,
men förhoppningsvis så vänder det nu så jag kan bli frisk och kry :)

Är mest trött , trött och åter trött nu!
Hostmedicinen och iprenen gör nog sitt i det hela med.

Helgen har  varit mysig, den har spenderats inomhus för min del med
massa gottigt, tacos, film och mys!
Hur underbart som helst!

Jeppedarling är på hockey med andy idag..
så vad gör jag? Jo jag tänkte vara duktig och ta mig i kragen o fortsätta plugga klart mina frågor :)
desto snabbare jag får de klart, desto skönare är det! :-)
då är jag ju verkligen fri sen. men ja först ska över 100 frågor besvaras.
sen ska kapitel 13 läsas, sen ska jag plugga in saker till provet!
men ja, jag har ju hela veckan på mig!
Målet är att få klart frågorna nu i början på veckan så jag har det gjort sen!
och kan satsa på det andra sen :)

nehe.. plugga var det ja.. over and out! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback