en trött söndag!

vaknade upp till en riktigt stökig lägenhet med burkar o glas överallt.
nog vart det fest här igår minsann.
riktigt roligt hade jag med. en underbart rolig kväll med underbara vänner,
sexparty, fest och utgång.
Jag och hjärtat hamnade även på toms corner, lite natta mat var på sin plats!
och jisses så gott det var :-)
så vid tre, fyra var det dags att hoppa ner i bingen för att få lite sömn.
idag har det sovits mkt, tvättat och städat,
läst o pluggat.. hoppas jag klara tentan,
känner att jagg ligger lite efter men jag har tills torsdag på mig innan det är dags,
så det blir att plugga plugga plugga nu varje dag efter skolan.
sitta bänkad framför boken, läsa, skriva, läsa, plugga!
Så håll tummarna för att jag klara den och att jag hittar mig en lia-plats :-)

nu blir det big brother igen, läskigt att Rickard som var med där,
han lämnade huset igår med sin tjej Ebba, pga tt han fick ngn form av en psykos,
det blev för stor press på honom! Usch, stackarn!
Man såg hur hans beteende och tankar/kommentarer förändrades!
Riktigt otäckt !

Nu börjar big brother igen..

Over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback