Alla hjärtans dag..

började med att jag fick frukost på sänga av hjärtat! :-)
va dunder trött i morse, så det var knappt att ögonen kunde hållas öppna.
så mkt uppskattat med frukost just denna trötta dag! Mysigt med frulle i sängen.
Morgonen fortlöpte och för en gång skull va inte ticko ett dugg trotsig, tack säger vi till de.
iväg till skolan där de arbetades med grupparbete hela dagen!
hem igen..
blev soppa till middag. ingen vidare mysig alla-hjärtans-dag middag kanske?
men vi åt den ihop och det räcker för mig, att jag få va med min Jeppe!
Och nu kom han hem från gymmet för en stund sen o jag vart ute med ticko.
Så nu ska vi mysa ner oss i soffan, bara han och jag,
under täcket och äta onyttigheter, som glass, grädde och frukt coctail.
vi ska kramas och berätta hur mkt vi tycker om varandra.
Kan alla hjärtans dag blir bättre? Nä, jag tror inte det!

Idag är det även 5 år sen jag tog körkort. grattis till mig säger jag!

Hoppas ni alla haft en super mysig alla hjärtans dag! <3

Kommentarer
Postat av: Herman

Hej!



Känner du igen bloggsidan "noffesplace" ? :)

2011-02-16 @ 21:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback