sjuuuuk :/

fortfarande sjuk.. drygt.
vart hemma i två dagar nu.
men hoppas verkligen att jag har blivit lite bättre tills imorn.
så att jag kan följa med skolan till danmark.
Vill verkligen inte missa det.
kommer bli så skoj juuh! :-)
vart hos doktorn idag igen..eller ja jag fick ju bara träffa sköterskan igår.
kände mig värre i morse igen, yrslen o allt hade försämrats. så ringde o fick en läkaretid.
Blodtrycket mitt var fortfarande väldigt lågt men lite bättre jämfört med igår.
men fortfarande inte bra.
Röd o svullen i halsen, men ingen infektion eller halsflusss ( sköönt)
Mina slemhinnor i näsan har börjat spöka igen. så de va svullna o ha därmed täppt igen till.
öronen, bihålorna.. men framförallt tll öronen så det var vätska och svullet i öronen som då pressade på mellan örat som pressade på mina balansorgan där av yrslen, och därmed buktade även mina trumhinnor utåt väldigt mkt. men det behövdes inget pencillin eller antibiotika utan har fått kortisonspray till näsan och tabletter som är avsvällande medel så jag ska bli bra inom ett par dagar då de borde börjat värka.
Jag håller verkligen alla mina tummar o tår för att jag mår bättre imorgon o orka följa med till danmark!
Håll tummarna gott folk! håll tummarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback