Matte sjuka vovvar

Hundarna är riktigt mattesjuka.
Ska vara vid matte heela tiden. Hallå, ni har faktiskt en husse med.
Den ena ligger och trycker jämte mig o gnäller,
den andra ligger uppe på ryggstödet på soffan och med sitt huvud uppe på min axel och har sin snuttekanin i munnen, så den får man kastad i ansiktet lite då o då..
leka leka, gnälla gnälla, vila, gnälla, leka! Puuuh!!
Ge mig styrka, haha!
Nej nu tar jag mina mattesjuka pojkar och går o lägger mig..
imorgon kommer barnen, ska bli skoj att passa dom.
Hoppas bara på att man får sova lite mer i natt..
så håll tummarna för att om det skulle vara ngt inatt
att de inte är matte sjuka mer utan väcker husse istället..HAHA!

Godnatt gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback