alltid är det nått..

ja alltid är det nått.
har känt av att jag har vart yr sen i onsdags förra veckan..
imorse hade det blvit värre igen så jag stannade hemma och begav mig senare upp till läkarstationen.
när jag hade vaknat. Jag hade alldeles för lågt blodtryck,
så att röra på mig mer och vila när det behövs samt dricka mycket skulle visst hjälpa.
men blir jag inte bättre på ett par dagar nu så ska jag kontakta läkarstationen igen för att få en läkartid.
Så de får ta mer prover o kolla på mig osv. Så håll tummarna nu gått folk att jag blir bra.
På onsdag bär det av till Danmark med skolan så det varken kan eller vill jag missa.
så hur yr jag än är ska jag med på den resan.
så det så.
(håll tummarna att detta vill släppa nu..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback