längtan

jo nu slog längtan till på mig..

24 dagar kvar tills jag sitter på ett plan,
nervositeten tar redan nu lite över hand.
Jag är rädd, jag gillar inte att flyga..
men med Jeppe vid min sida så ska nog även det går bra.
24 dagar kvar till en varm och underbar vecka.
24 dagar kvar till en fin semester.
24 dagar kvar till en hel veckas ledighet (det behövs verkligen)
24 dagar kvar till TURKIET!

Fy faaan vad bra!
Jag ska verkligen njuta av värmen, av att vara ledig,
av att slippa alla måsten, jag ska bara vara..
det blir första gången på heeela sommaren jag kan göra det
och det ska jag utnyttja..när vi kommer tillbaka till sverige igen har väl hösten slagit till..
det börjar redan kännas som höstväder..
så men öppna armar om 24 dagar säger jag...
semester du är mer än VÄLKOMMEN!

wuuunderbaaar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback