mysvovve

ja nu var de ett tag sen jag skrev här, har vart mkt den senaste tiden.
det är fjärde veckan på lian och det innebär att jag har bara ha 6 veckor kvar
tiden går så himla fort..
jag har vart på studiebesök på det stället jag ska jobba i sommar,
verkar vara jättebra! O jag tror jag kommer att trivas bra ! :)
Idag är  det tickos första dag på hundskola.
får se hur det kommer gå sen. ska bli jättekul iaf.
ikväll är första tillfället o jag ser framemot det jättemkt.
HAn är en riktig mysvovve idag, riktig kelgris.
Han stod jämte mig här vid datorn på bakbenen osh "slog" mig med sin tass på armen..
- matte lyft upp mig, lyft upp mig då!!
så det gjorde jag.. så nu ligger en klumpeduns här i min famn och myser för fullt! :)
han är så gosig så! :-) Mattes pojk <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback