hör som en kratta och går som en tant..

ja det är jag just för tillfället..
trodde förkylningen skullle bli lite lindrigare i alla fall denna veckan..
men icke sanicke..
det har satt sig på  mina öron..känner ständigt tryck/ press i öronen..
allt är helt dovt! hör dåligt och det pressas något fruktansvärt..
enda upp i huvudet så huvudvärk infinner sig emellanåt..
hallelulijjja för att ipren finns!
får nästan panik emellanåt för de är verkligen ingen behaglig känsla!
får se vad farbror doktorn säger imorgon..
de sa att det kan eventuellt vara vätska bakom trumhinnan..
men det återstå att se imon eller om de skyller på förkylningssymtom?

går som en tant? Japp, har även sjukt ont i nedre ryggen ( svanken )
gör ont när jag sitter, när jag står eller när jag ligger så jag
vet inte riktigt vilken ställning jag ska inta för det är lika jävligt hur jag än gör!

så hör som en kratta och går som en tant..
det är jag just nu... tyvärr..

Vad är det med min kropp??

Jag som hade tänkt ta tag i träning, motion och så vidare..
är fortfarande taggad.. men så blir jag sjuk..
så typiskt! Hoppas motivationen håller i sig nu bara! :-)
det återstår också att se.

Gnälligt inlägg? Ja lite sådär halvt kanske..
men man måste få gnälla av sig lite ibland med :P hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback