ensamhet!

I torsdags jobbade älskling över..
jag kom hem till en tyst lägenhet, ingen Jeppe och katterna sov.
Jag gick och handlade själv. valde saker själv.
gick hem med påsarna själv.
Och när jag gick där med påsarna ensam så började jag tänka..
tänk att alltid vara ensam? så fruktansvärt....ensamt?
Tråkigt och sorgligt! att leva ensam, göra allt ensam varje dag och hela tiden!
ingen att prata med, stackars människor som lever helt ensama!
Usch så hemskt..

när jag kom in på gården och såg vår balkong..
så kände jag en stor glädje inom mig.
en glädje för jag har min älskade och underbara Jeppe och våra 2 fina katter,
vår fina lägenhet,
min underbara familj, syskonbarn och mina fantastiska vänner,
Jag älskar er!
Tack för ni gör mig och mitt liv fulländat!


när jeppe kom hem stod maten på bordet och han fick en stoor kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback