Bara barnet..

Jorå så att säga, man har varit som bara barnet idag. Vi hämtade isac och av bar det till Kristianstad, där reklamerades mina stövlar, fick ett par nya efter lite tjat :) vidare bar de vill Andys lekland. Jisses vad man smälte in bland barnen.. Där låg jag och krälade bland bollarna och anföll barnen,haha. Det klättrades,vissa saker smälte man inte lika bra i, eller jo in i men inte ut från.. :P haha! som de där runda pelarna man skulle emellan liggandes. Jag var nog lite stor för det, eller ja pattarna i alla fall, haha. Men efter lite puttninga och dragningar va även jag igenom med ett glatt leende på läpparna! :) bilder kommer inom kort. En riktigt mysig och rolig dag med mina favisar! :) uppdatera mer sen, med en och annan bild kanske nu är vi på väg hem i bilen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback