hemkommen

dessa dagarna när man vart ledog har tiden gått fort..
omsdags slappade man..
torsdags va de fullt upp med isac.. som sov här
blev massa bus o lek på fredagen med :D hehe
riktigt mysigt o kul.

lördagen kom..
jag o älskl gick på stan.
köpta lite tavlor, aromalampa osv.
sen blev klockan lite mer... det var dags för..

grillning hos jespers bror jocke med alla hans bröder.
mkt trevlifgt..
jag åt typ ett halvt kg kött. haha. vi grillade. sjukt gott.
mitt kött va kanon gott! mums.
sen drog jag vidare på förfest hos ida..
sen skjutsade min snälla kompis morgan hos på fest..
vi var där ett tag, jäkla massa folk..
'sen blev det skjuts in till stan ige..
vissa personer åkte med utan att kolla om de var okej eller inte..
vissa peroner uppskattade inte det....menmen..de gick ju bra ändå.
kanske något att tänka på nästa gåmg.. man ta inget för givet!! man frågar föööörst.. tänk på det du!!
ingen zom uppskattar sånt!!!


jag älskar dig malin/ jesper..


haha, älskar dej  med gubben, hehe, knas!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback