Fredag idag? :) skönt det!

vaknade tidigt idag av först jeppe som steg upp o sa hejdå innan han gick till jobbet!
sen efter det vaknade jag av att jag fick sms vid 7 tiden..
o efter det var det kört, kunde inte somna om..
så nu har man duschat och käkat frukost! sitter nu med en kopp te framför datorn..
klockan 10 är det jag som börjar jobba så är ett litet tag tills dess :-)
cyklar om en timme ungefär, gött!

fredagen har som sagt jobb att erbjuda,
även att busa med isac och kvällsmat med älskling, cilla o johan :-)
ska bli trevligt!

imorgon är det lite äventyr som gäller, nämligen
lite roadtrip med mitt hjärta Jesper! <3
ska bli kul :-)
men vi kommer hem i lämplig tid igen,
för på kvällen vankas det ju sexparty och fest
ska bli himlans roligt :-) hehe!

ha en bra dag, kväll och helg <3

over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback