en bra måndag

måndagen börjar tidigt..
vaknar vid sex.. ligger vaken till halv sju när Jesper säger hejdå.
och  bara en kvart efter ringer även telefonen..
- hej. Det är anki. kan du komma och jobba?

Jobb säger man ju aldrig nej till.. så mitt svar blev såklart!
- jag kommer så snart jag kan!
satte på tevattnet, gjorde mig iordning,
drack en kopp te och kastade i mej en knäckemacka med ost på!
sen promenad till bussen!
( men imorgon blir det att cykla till jobbet om det inte regnar såklart!)

ombytt och klar, färdig att börja jobba var jag plats klockan kvart i åtta!
jobbade bara till klockan ett för att sen bege mej in till tandläkaren..
mötte sanne och lilla romeo på bussen. mkt trevligt!
inga dramatiska händelser denna gången hos tandläkaren, de slipades lite på min skena,
sen begav jag mig in mot stan!
köpte två linnen till mej själv, tyckte jag förtjänade de efter tandläkarbesöket. haha!
sen blev det gymmet..
hem kom jag, sallad o kött käkade jag, sen en tur till jem och fix men de hade ju inte det vi skulle ha..
så vår lampa står fortfarande i en kartong på golvet och inte uppsatt i taket som den ska!
vi saknar en krok och en plugg för att lampan ska komma upp!
ska aldrig mer handla på jem och fix iaf, värdelös affär och otrevliga är dom med där!
men vi har iaf satt upp ljusgrejen i hallen.. mkt mysigt!
så något har hänt här hemma iaf :P hehe!

nu är det bara det o det o det o det o det med som ska göras. haha!
usch..

ne nu ska jag glo på tv..
ha det guttans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback