uppdatering...?

här ekar det ''iiiiiingen uppdatering-ekot''
ja för visst har jag blivit dålig på att uppdatera..
jag skyller på jobbet, och det fina vädret som hållt mej sysselsatt :)
har redan blivit många fina grillkvällar med vännerna <3 mysigt värre!

jobbar och jobbar varje dag,  så jag är icke hemma förrän vid 17 tiden varje dag..
funderinga inför framtiden har jag med. men har nu bestämt mej..
och det känns bra! :) plugga? javisst!
sätta sig en skolbänk igen känns lite sådär ovant, men väldigt spännande! :)
skönt att ha ett jobb nu iaf så man kan tjäna in lite pengar! :)

vad har mer hänt?
ja inte så värst mkt, jag och jeppe letar fortfarande
efter en tredje familjemedlem, japp, ett bilköp är på gång.
eller det vill säga när vi hittar någon!
vi ska vårda den med omsorg! :)
tips på bilar är välkommna :)

helgen? fullspäckad? javist!
imorgon gäller det att jobba som tusan så saker och ting hinner blir klart på jobbet..
efter jobbet blir det en dusch på arbetsplatsn.
låter nästan som att jag bor där, men ja man spenderar ju 8 timmar om dagen där så..
men duscha där känns lite överdrift..men ha man inget val så har man inte..
efter duschen blir det att åka båt med jonas och fredrik till tjärö.
där vi kommer invänta all personalstyrka,
det ska bli restuarangbesök, övernattning, kanotpaddling och mkt
mer innan det är dags för hemfärd på lördagen igen!
spännande!
ska blir roligt.. är dock bara lite nervös för att man ska sitta fast i det där hålet..
hoppas inte det :P haha!

lördagen komme förhoppningsvis ngn o hämta mig i järnavik.
sen blir det hem o förbereda gillen o allt annat inför mamma, pappa o mormor ska komma på middag!
efter det ska vi på fest ( senare på kvällen )

söndagen kommer..
då blir det dop för min lilla stjärna Wiggo <3

så fullspäckad helg? jovars..
men det är bara roligt..
nehe.. packa väskan nu innan läggdags!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback