tiden tickar på..

tick tack..
det ha hänt mkt sen sist.
en oförglömlig tysklandsresa...
efter mkt om och men kom vi både dit och hem..
verkligen en resa man aldrig kommer att glömma!
en försovning, en biljakt, en överkörd duva så fjädrarna flög, ett borttappat visakort som sen återfanns,
en nerkräkt toalett, en tykig bussresenär, jag fick även engagera mig som resledare
o ja jissunam.. behöver jag fortsätta?
hmm..en resa man aldrig glömmer helt enkelt. hahaha!
sjukt spexat..
måste oxå tillägga att resledare var roligt att testa på..
tack men nej tack sa jag till chaffören!
en hel del sprit rikare är man nu dock! men inte så mkt pengar fattigare!
känns helt okej :P haha!

blev fest och utgång när man väl kom hem. en sjukt kul dag med mkt skratt :)
___________________________________________________________________

Det ha även hunnits med en del grillningar och kubbspel sen sist jag skrev!
man har ju fått passa på när det har vart så bra väder..!
Har sett söta Fie på balen, johanna och elin.
de var fina :)

igår var vi även på ett jättefint dop till en jättesöt liten kille :)
på kvällen blev det grillning och kubbspel..
det var skoj.. men inte alls lika roligt idag när man vaknar upp med kliande bölder..
normalt folk kallar de myggbett.. usch, fy och örk kallar jag det! :P

men det är sånt man får ta nu när det är sommar ^^ hehe
ska införskaffa mej ett myggstift och fixar till det där!
för de små insekterna ääälskar mej och ja..jag är inte så förtjust i dom! :P haha!

nehe..nu blir det mys med älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback