så trött..

jag är så trött på dessa idioter som finns..
jag är ledsen..
trött, ledsen = ingen ork för fem öre.

tankarna snurrar, och det är ingen bra kombination med
tanke på att jag måste lära mej allt på nya jobbet.
och ha ett högt tempo.
jag kommer efter när jag städar för då tänker man mer..
Malin får hjälpa mej så vi hinner klart.
känns inte bra..
polisen ringer och jag får mer tankar..
jag har bara vart nere idag!
allt känns bara jobbigt..

Jesper har vart på sjukhuset idag igen och undersökts.
då han har mega ont och värken inte vill ge med sej..
och alvedon inte hjälper..som de rekomenaderar honom att ta..
de röntgade inte honom idag utan konstaterade att det var en muskel..
som fått sig ett slag, den gick tydligen från huvudet, ner i axlar, rygg osv!
finns inget man kan göra, bara vänta tills det går över..
usch. tycker så synd om honom.
och så blir man ledsen ännu en gång..! :(

Träffade käller innan med på väg hem..när jag var i min egna värld..
tänkte på jeppe.. krävs inte alls mkt nu för att få mig så känslig! usch!
pratade lite med käller och hon tvingade mer eller mindre in mej i bilen och körde mej hem..
ett kvarter! haha!
tack käller för pratstunden och skjutsen ^^ ( fast den inte hade behövts, haha )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback