trötthet..

är så jäkla trött..
har vart en jobbig och fullspäckad dag på jobbet..
och det underlättar ju inte att man haft en skrikande kise jämte sig nu nätterna i några dagar.
men börjar bli bättre nu! :) så hoppas hon sluta skrika snart!
inget känns underlättat ngnting, ngnstans eller ngnting..INGET!
man är bara trött, jobbigt, fundersam och nere.. orolig.


det som skiner upp min dag idag är Jeppe och sandy/shanti!! <3
Jeppe hade maten klar när jag kom hem idag.
fick ju jobba över idag så jag var inte hemma förrän vid sex..
så var härligt att få mat på bordet! :-)
sen kom andy på besök.. kuuul! :)
så nu sitter vi alla tre i soffan..
killarna spelar wii :P hehe! dt går sådär halvbra ^^ hehe!
och jag och lillan myser <3




Är så tacksam för mina fina vänner och familj, som ringer och hör hur de är med mig/ oss!
Dom som förstår oss och finns där..

Tack för ni finns <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback